Informacja o dystrybutorze ubezpieczeń
(zgodnie z art. 22 Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń)
Dane dystrybutora
4ead Sp. z o.o. – agent ubezpieczeniowy,
- Modlińska 6A , 02-216 Warszawa
KRS nr 0000633293, NIP nr 7811932480, Regon nr 365292238.
Kapitał zakładowy w wysokości: 5.000 zł, opłacony w całości gotówką.
Kanał dystrybucji oraz dostęp do rejestru
4ead Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod nr 11260719/A.
Informację o wpisie można uzyskać na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 18 września 2006 roku w sprawie prowadzenia rejestru pośredników ubezpieczeniowych oraz sposobu udostępniania informacji z tego rejestru (Dz.U. 2006 nr 178 poz 1316), to jest poprzez:
a/ skierowanie do Komisji Nadzoru Finansowego ustnego lub pisemnego (w tym w formie elektronicznej lub telefonicznie) wniosku o udzielenie informacji z rejestru,
b/ uzyskanie dostępu do informacji na wydzielonym stanowisku komputerowym w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (Plac Powstańców Warszawy 1, Warszawa) – wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego,
c/ skorzystanie z rejestru udostępnionego na stronie internetowej. Komisji Nadzoru Finansowego (Rejestr Agentów Ubezpieczeniowych)
Zakłady ubezpieczeń na rzecz których działa 4ead Sp. z o.o.
Dział 2
Compensa TU S.A.
Powiązania kapitałowe z zakładami ubezpieczeń
4ead Sp. z o.o. nie posiada akcji ani udziałów zakładów ubezpieczeń uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu. Żaden zakład ubezpieczeń nie posiada akcji (udziałów) agenta ubezpieczeniowego uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu lub zgromadzeniu wspólników dystrybutora.
Obszar działania
Obszar działania 4ead Sp. z o.o. – Rzeczpospolita Polska.
Charakter wynagrodzenia dystrybutora
4ead Sp. z o.o. otrzymuje wyłącznie wynagrodzenie prowizyjne wliczone w składkę ubezpieczeniową. Nie otrzymuje innych korzyści ani zachęt innego rodzaju.
Zasady składania skarg, dostępne procedury reklamacyjne i odszkodowawcze
Niniejszym informujemy o możliwości złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozstrzygania sporów. Taką możliwość posiada klient instytucji rynku finansowego (a zatem także klient korzystający z usług pośrednika ubezpieczeniowego), co wynika z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2270) oraz ustawą o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U. z 2017 r., poz. 2486).
Osoba fizyczna będąca klientem pośrednika ubezpieczeniowego może złożyć reklamację:
a/ w zakresie związanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową – do zakładu ubezpieczeń;
b/ w zakresie nie związanym z ochroną ubezpieczeniową – do pośrednika
Poreklamacyjne postępowanie interwencyjne lub poreklamacyjne postępowanie polubowne prowadzi Rzecznik Ubezpieczonych. Wnioski o podjęcie postępowania można składać na adres Biura Rzecznika Finansowego, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa lub pocztą elektroniczną (szczegóły na stronie Biura pod adresem www.rf.gov.pl).
Ponadto w przypadku usług zakupionych przez Internet narzędziem służącym do pozasądowego rozstrzygania sporów jest platforma prowadzona przez Komisję Europejską pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show (skorzystanie z platformy wymaga zgody obu stron sporu).